Klik op één van de balkjes waar je je vraag over hebt. Deze klapt dan open en daar vind je eenvoudig het antwoord. Mocht je vraag er niet bij staan, dan kun je ook contact opnemen met onze klantenservice.
Bestellen
- Hoe weet ik dat mijn bestelling is aangekomen?
-
Wanneer je online een bestelling hebt geplaatst en betaald hebt, ontvang je middels mail een bevestiging van je bestelling. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan a.u.b. contact met ons op. Dit kan eenvoudig via ons contactformulier op onze contactenpagina.
- Hoe plaats ik een bestelling bij Pariline.nl?
- Selecteer het kledingstuk naar keuze door er op te klikken.
- Selecteer je gewenste maat waarnaar de bestelknop licht op kleurt.
- Nu kun je je product in het winkelmandje plaatsen.
- Je bent niet verplicht direct naar afrekenen te gaan, je kunt gerust door shoppen, het winkelmandje blijft gedurende je verblijf gevuld met de artikelen die je daarvoor geplaatst hebt.
- Wanneer je klaar bent met winkelen, klik je rechtsboven op je winkelwagen.
- Bestel je de eerste keer bij Pariline.nl, dan vragen wij je een account aan te maken waarmee wij je gegevens kunnen gebruiken om je bestelling te bezorgen. Daarnaast kun je met je account je pakket volgen en in de toekomst kun je je bestellingen terug zien en makkelijker bestellen.
- Het is bij Pariline ook mogelijk je bestelling op een ander adres af te leveren.
- Voor we door gaan naar de volgende stap, mocht je in het bezit zijn van een kortingscode, vergeet die dan niet in te vullen, wij werken automatisch het totale bedrag bij.
- Wanneer je alles hebt ingevuld is het verstandig nogmaals al je gegevens te controleren.
- Wanneer alles goed is ingevuld kun je door naar de betaaloptie, hier kies je welke betaalmethode je wenst.
- Hierna word je omgeleid naar de betaalmethode naar keuze en kun je veilig afrekenen in de beveiligde omgeving.
- Eenmaal bestelling geplaatst dan krijg je van ons een bevestiging via de mail toegestuurd met het door jou opgegeven e-mailadres.
- Zodra wij je bestelling hebben ingepakt en verstuurd, krijg je van ons een e-mail met een Track & trace code, waarmee je gemakkelijk je pakket kan volgen.
- Kan ik mijn bestelling annuleren?
-
Ja, je kunt je bestelling annuleren door telefonisch contact met ons op te nemen tijdens kantoor uren via telefoonnummer 0229 215 503. Mocht je bestelling al onderweg zijn, dan is een annulering helaas niet meer mogelijk. In dat geval kun je je bestelling retour sturen:
Pariline
Grote Noord 41
1621 KD Hoorn - Kan ik mijn bestelling wijzigen?
-
Ja, je kunt je bestelling wijzigen door telefonisch contact met ons op te nemen tijdens kantoor uren via telefoonnummer 0229 215 503. Mocht je bestelling al onderweg zijn, dan is het helaas niet meer mogelijk om je bestelling aan te passen. In dat geval kun je je bestelling retour sturen.
- Wat doe ik als ik meer informatie nodig heb over een product?
-
We proberen zoveel mogelijk nuttige informatie over onze producten te publiceren, om je te helpen de artikelen te kiezen die het best bij je passen. De productpagina voor ieder artikel bevat maatinformatie, een korte beschrijving en foto’s. Je kunt op de foto van het product klikken om deze te vergroten om de details te kunnen bekijken. Mocht je toch meer informatie nodig hebben kun je contact opnemen met onze klantenservice of via onze live chat. Wil je bij je vraag het artikelnummer van het product vermelden, dan zullen wij je vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden.
- Heb je nog vragen?
-
Neem gerust contact op met onze klantenservice via onze live chat of e-mailadres info@pariline.nl. Wij zijn telefonisch bereikbaar op 0229 215 503 Ma - Vrij 10 - 17 uur
Bezorgen
- Kan de bestelling op een ander adres worden afgeleverd?
-
Je kunt ervoor kiezen om je bestelling op een ander adres te laten afleveren, als het bijvoorbeeld een cadeau betreft of als je het pakket liever op je werkadres ontvangt. Je kunt dit tijdens het bestelproces aangeven. Het is tevens mogelijk om verschillende afleveradressen te bewaren, zodat je deze tijdens een volgend bezoek niet opnieuw hoeft in te geven.
Ook is het mogelijk om je pakket te laten bezorgen op een servicepunt van Post NL of een DPD parcelshop zodat je je pakket op een zelfgekozen tijdstip kunt afhalen.
- Waar bevindt mijn bestelling zich?
-
Op het moment dat je bestelling door ons is afgehandeld ontvang je per e-mail de trackingcode van je zending. Door op de link in de mail te klikken zie je precies waar je bestelling zich op dat moment bevindt.
- Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?
-
Je bestelling wordt met onze verzendpartners bezorgd op het opgegeven afleveradres. Als je niet thuis bent zal de vervoerder het bij de buren aanbieden en in je brievenbus een kaartje achterlaten met daarop de gegevens waar je je bestelling kunt afhalen. Als afgeven bij de buren niet lukt of niet gewenst is, wordt je bestelling op een later tijdstip een tweede keer aangeboden.
Pakket en inhoud
- Er ontbreekt iets aan mijn bestelling
-
Als er op je factuur iets staat dat in je pakket had moeten zitten, maar dit is niet het geval, neem dan contact op met onze klantenservice via een mail aan info@pariline.nl. Vermeld alstublieft je ordernummer en het artikelnummer van het product dat je mist en wij zullen dit voor je onderzoeken. Normaal gesproken kunnen wij het ontbrekende artikel gratis aan je naleveren. Mocht dit niet mogelijk zijn zullen wij het bedrag dat je voor het artikel betaald hebt aan je vergoeden.
- Heb je nog vragen?
-
Neem gerust contact op met onze klantenservice via onze live chat of e-mailadres info@pariline.nl. Wij zijn telefonisch bereikbaar op 0229 215 503 Ma - Vrij 10 - 17 uur
- Er is een fout gemaakt met mijn bestelling
-
Helaas zijn fouten niet altijd te voorkomen, maar wij zullen ons best doen dit zo goed mogelijk met je op te lossen. Als je een fout in je bestelling hebt geconstateerd, neem dan contact op met onze klantenservice via info@pariline.nl.
Inloggen en mijn account
- Hoe is de privacy van mijn gegevens verzorgd?
-
Je bent zelf de baas over je gegevens en je kunt ze wijzigen wanneer je dat wilt. Je kunt je gegevens beheren door in te loggen en dan te klikken op “account”. Pariline.nl gebruikt je persoonlijke gegevens om je een goede en persoonlijke service te kunnen bieden. Je gegevens worden nooit doorgegeven aan derden. Pariline.nl heeft een privacyverklaring opgesteld om de bescherming van je gegevens te kunnen garanderen.
- Ik ben mijn wachtwoord vergeten
-
Onder het inlogformulier is de link "wachtwoord vergeten" te vinden. Als je hierop klikt, kun je je e-mailadres ingeven. Je gegevens worden dan naar je e-mailadres gemaild. Dit werkt enkel wanneer je het e-mailadres invult waarop je je in het verleden bij ons hebt geregistreerd.
- Hoe kan ik mijn accountgegevens wijzigen?
-
Je kunt je gegevens wijzigen door in te loggen (bovenaan de rechterkolom van de pagina) en dan te klikken op “Mijn gegevens wijzigen”. Je komt nu in een scherm waar je de gegevens die je wilt wijzigen kunt aanpassen. Door onderaan de pagina te klikken op “Mijn gegevens opslaan” worden de wijzigingen doorgevoerd in ons systeem.