Hoe te handelen
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@pariline.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
- Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
-
Wij doen er alles aan om het te vermijden, maar soms kunnen fouten worden gemaakt. Mocht een artikel beschadigd zijn of ontbreken, contacteer ons dan op info@pariline.nl. Wij zullen proberen om binnen een dag voor een oplossing te zorgen.
- Technische problemen
-
Indien je technische problemen ondervindt tijdens het winkelen op onze site, neem dan alstublieft contact op met ons via info@pariline.nl. Probeer je het probleem zo uitgebreid mogelijk te omschrijven en eventuele foutmeldingen te noteren. Dit maakt het eenvoudiger het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen.
Bellen of contact opnemen via de live chat is natuurlijk ook mogelijk op werkdagen tussen 10 - 17 uur.
Telefoonnummer 0229 215 503.